Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Γενάρης!



Γενάρης!
Το κρύο διαπερνά το κορμί μου.
Μαύρα απειλητικά σύννεφα χρωματίζουν
την καταιγίδα που δε θα αργήσει να ξεσπάσει.
Στέκομαι και κοιτάζω με δέος τα πελώρια κύματα
και ο νους μου τρέχει στους ναυτικούς που ταξιδεύουν
στον ωκεανό για να κερδίσουν το ψωμί της οικογένειας.
Χίλιες σκέψεις περνούν από το μυαλό μου.
Τα χρόνια κύλησαν γοργά και πήραν μαζί τους
όμορφες αναμνήσεις που δεν θα ξαναγυρίσουν ποτέ
και όχι μόνο, πήρε πρόσωπα αγαπημένα που άφησαν
στο σπίτι και στην ψυχή ένα κενό!
Μόνο κάτι παλιές μαυρόασπρες φωτογραφίες
στον τοίχο παρακολουθούν λυπημένα το σπίτι
θαρρείς πως κάτι θέλουν να πουν μα δεν μπορούν.
Ο χρόνος σημάδεψε το κορμί μα και την καρδιά.
Σέρνω βαριά τα βήματα μου στη νοτισμένη άμμο
και ένα δάκρυ κυλά στο μάγουλό μου!

Ρ.Β.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: