Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Ανοιξη!



Άνοιξη!!!
Όμως ο ουρανός είναι γκρίζος.
Δεν ξέρω γιατί μου αρέσει το γκρίζο!
Ίσως ταιριάζει με το γκρίζο της ψυχής μου.
Μου αρέσει ο θόρυβος της βροχής
και οι αστραπές που δίνουν ένα περίεργο
φως στο ουρανό και στη φύση!
Πόσο όμορφες μυρωδιές σκορπάει η μουσκεμένη γη!
Τέτοιες στιγμές μου λείπεις…τέτοιες στιγμές η μοναξιά
είναι ασήκωτη…σου βαραίνει την ψυχή…
σου κόβει την ανάσα…
Μετά την καταιγίδα έρχεται το φως…το γαλάζιο του ουρανού.
Η φύση γεμίζει πολυποίκιλτες μυρωδιές και αισιοδοξία.
Όμορφη Ελλάδα!!! Σε αγαπώ!

Ρ.Β.

2 σχόλια:

Apokalipsis999 είπε...

Ενίοτε είναι καλύτερα μετά την καταιγίδα να μην έρχεται ο ήλιος! Αν δεν υπάρχει λόγος και αιτία για χαρές, η βροχή είναι προτιμότερη...

Ρένα είπε...

Συμφωνώ κι εγώ! Τι να τον κάνεις τον ήλιο όταν σκοτώνονται παιδιά!!!