Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Κουράστηκα

Κουράστηκα!
Ηταν γιατί κυνηγούσα
χίμαιρες...άπιαστα όνειρα...
Σκαρφάλωσα σε βράχια ψηλά...απόκρημνα...
ψάχνοντας στο πέλαγος
το πλοίο που με καπετάνιο την ελπίδα
θα έφερνε την ευτυχία.
***********
Ετρεξα ώρες ατέλειωτες
σε δάση από σημύδες
ατενίζοντας στο ξέφωτο
λαμπερές ακτίνες του ήλιου την ημέρα
μα και το φως του φεγγαριού τη νύχτα.
**********
Διέσχισα ποτάμια
ξεσκίζοντας τις σάρκες μου
σε βράχια κακοτράχαλα
χωρίς καμιά ελπίδα.
***********
Γύρισα κατάκοπη
και αργά...πολύ αργά...
για κάποιο φως μέσ' το σκοτάδι.
***********
Εκεί με βρήκε το όνειρο.
Μα ήταν κι' αυτό τόσο...μα τόσο...σύντομο.

6 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Ένα διαρκές κυνηγητό ονείρων..
για λίγο χαμόγελο στη ζωή-θείο δώρο-για μια σταγόνα μικρής ευτυχίας..
Κι ο χρόνος αμείλικτος πάντα,τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα ...
Και φθάνει η στιγμή που αναρωτιέσαι πόσα πήρε, πόσα άφησε κι όλο λειψά τα βγάζεις ....
Αχ Ρένα μου γλυκιά... ψιχουλάκια μοιράζει..πώς να χορτάσει η ψυχή
Ας προσπαθούμε τουλάχιστον να μην αφήσουμε χαμένο κανένα ..
Πόσο όμορφη η γραφή σου!!!
Σε φιλώ !!
Καλό βράδυ

Ρένα είπε...

Πάντα το γλυκό σου πέρασμα αφήνει μια νότα αισιοδοξίας. Πόσες φορές δε μάζεψα ψίχουλα σαν ένα μικρό σπουργίτη που δεν αφήνει να πάει χαμένο τίποτε. Γιατί οι όμορφες στιγμές είναι τόσο λίγες στη ζωή που θα φύγουμε πεινασμένοι.Καλό βράδυ καλή μου φίλη.Σε φιλώ.

Apokalipsis999 είπε...

Βιάζεσαι να πας στην Ιθάκη;
Χωρίς αυτήν δεν θά 'βγαινες στον δρόμο!
Σε κούρασε ο πηγαιμός;
Ή κι αυτός όνειρο ήταν και πάει;
Ε, τότε πάρε μιαν ανάσα!
Αναπαύσου λίγο.
Τα όνειρα και οι πηγαιμοί,
έρχονται και ξανάρχονται.
Διάθεση να υπάρχει!
Χωρίς αυτήν η κούραση έρχεται
χωρίς να κάνεις τίποτα!

Ρένα είπε...

Apokalipsis999.Μακάρι να είχα βιαστεί
καλέ μου φίλε.Ο χρόνος κυλά γρήγορα και φτάνει μια μέρα που οι δυνάμεις σε εγκαταλείπουν για να συνεχίσεις το ταξίδι. Και τότε περιορίζεσαι στα
κατά δύναμη. Καλό σου βράδυ.

Μαρια Νικολαου είπε...

Το σημαντικό είναι να έρχεται το όνειρο αυτό κιας κρατάει για λίγο.

Την αγάπη μου Ρένα μου σε σένα και τους φίλους μας

Ρένα είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μαρία μου.
Σου εύχομαι από καρδιάς όμορφη Κυριακή.Σε φιλώ.