Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Στον Πατέρα μου

Δε σε ξέχασα ποτέ
δεν μπόρεσα να δεχτώ
ποτέ το θάνατό σου
κι αυτό γιατί ξεχείλιζες
πάντα από ζωή.
Το γέλιο, το τραγούδι, ο χορός
ήταν συνυφασμένα με τη ζωή σου.
Δε δέχτηκες ποτέ
κανενός είδους συμβιβασμό.
Ησουν λεύτερος
και πέταγες διαρκώς
από κλωνάρι σε κλωνάρι
ξέφρενα χωρίς σταματημό
ίδιος σαν τα πουλιά.
Το τραγούδι σου, το γέλιο σου
που έμοιαζαν κι αυτά
σαν κελάηδισμα πουλιών
ηχούν ακόμα
σαν αντίλαλος γλυκός
στο σπιτικό μας.
**********
Πώς μπορώ να σε φανταστώ
στον κόσμο των νεκρών;
Στον κόσμο της ανυπαρξίας;
Της απόλυτης σιωπής;
Στον κόσμο των αγγέλων;
**********
Ησουν εσύ φτιαγμένος
για να ζεις
να γεύεσαι τις χαρές της ζωής.
Γι' αυτό κι εγώ
αρνήθηκα πεισματικά
το θάνατό σου.
ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΥΛΛΑ

8 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Ξέρω καλά αυτό το συναίσθημα...

Καλησπέρα Ρένα μου

Ρένα είπε...

Δεν χρειαζόταν η μέρα του πατερα για να τον θυμηθώ. Τους θυμάμαι όλους κάθε μέρα και περισσότερο. Σ' ευχαριστώ για το φιλικό πέρασμά σου.
Φιλάκια.

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Πονάει πάντα μια τέτοια απώλεια κι ο χρόνος δεν γιατρεύει αυτές τις πληγές !!πάντα μέσα μας υπάρχει η άρνηση για τέτοια αποδοχή !!
Να είσαι καλά εσύ Ρένα μου να τον θυμάσαι !!
καλό βράδυ
σε φιλώ γλυκά !!

ΜΕΛΙΤΑ είπε...

Και τότε Ρενάκι μου, έχοντας την ευχή του, συνεχίζεις... Σε κατακαβαίνω πολύ καλά.

Ρένα είπε...

Καλησπέρα Δέσποινα. Χάθηκα μερικές μέρες γιατί ήμουν στον Κάλαμο για να ετοιμάσω το εξοχικό. Ευχαριστώ για το πάντα ευγενκό σου πέρασμα.Σε φιλώ
καλή μου φίλη.

Ρένα είπε...

Καλησπέρα Μελίτα. Αυτή είναι η ζωή κάποιοι φεύγουν και αυτοί που μένουν συνεχίζουν...

Sταυρούλα Κουγιουμτσιάδη είπε...

Κράτησες καλά τις παρακαταθήκες κι αυτό είναι το σημαντικό,
Αγαπημένη μου.
Δεν άνθισε η ψυχή του επί ματαίω.
Πόσα παιδιά μπορούν να το ισχυριστούν αυτό;
Σε φιλώ!

Ρένα είπε...

Σταυρούλα μου τις κράτησα όχι μόνο γιατί ήταν οι γονείς μου αλλά πως να ξεχάσεις με τι θυσίες μας μεγάλωσαν μέσα στον πόλεμο; Οχι καταφέρανε να επιζήσουμε αλλά με θυσίες κατάφεραν να μας μορφώσουν.
Αυτά δεν ξεχνιούνται. Η παρουσία σου μου δίνει πάντα χαρά. Σου εύχομαι ένα όμορφο Σ.Κ.